I know that you'll never be the same again

Just nu har jag ont i huvudet och känner mig helt miffo. Jag ville mamma och pappa har varit och pimplat och grilla korv och så, det var ganska skönt å ligga där i solen. Men som sagt så har jag fått lite fräknar också haha.

Just nu sitter jag och lyssnar på flipsyde - trumpets, mågna gamla minnen som dyker upp i huvudet när man hör den här låten. Jävligt skön så nu ska ni få höra den så att ni kan njuta som jag.
Nu har jag inte så mycket mer å skriva så Hade bra!

Hoja imorgon åker du redan, men som tur kommer du iaf på tosdag.
Du är min ängel.


Kommentarer
mie / 2009-04-05 @ 23:14:38

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87




Jennifer Tävling / 2009-04-06 @ 01:20:50

http://crazyjen.blogg.se/2009/april/tavling-chanel-orhangen.html#comment



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback