just, du!

varit med henta, emilia och amanda idag. Sen kom Gabba och Hanna också, trevligttrevligt hade vi.
Har inte så mycket å skriva, försov mig i morse vaknade tjugo i tio så orkade inte gå till skolan alls idag, så det blev en härligt säng dag. Låg och läste och lyssnade på musik. Skönt.

Victor, You're everything I need and more..

Du får mig att le i alla tillfällen, du är den vän jag alltid velat ha, som jag alltid haft.
du kommer alltid vara den som står mig ända till mitt hjärta.
du är guldvärd, du är min bästavän!
tack för alla minnen vi har, som vi kommer att få.
jag älskar dig, och har alltid gjort det ända sen dagis!
(gammal bild, 1½-2 år sedan?)


Kommentarer
Din bästis / 2009-04-24 @ 23:39:22

awi, jag älskar dig också så oerhört.

Men på den senaste tiden känns det som att vi inte har det lika bra nåmer. Jag ser verkligen fram emot sommaren tillsammans med dig malvina. Du är och förblir min bästa vän förevigt. puss

Emilia / 2009-04-25 @ 19:49:52

Gillar den här bilden :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback