lilla solstråle

Du får mig att tänka på mig, du är så jävla lik mig när jag var liten, inte så jätte mkt på utseendet men på sättet är var vi nästan på pricken. Nått som mamma också sa. Om man gjorde fel eller var dum då kunde jag aldrig säga förlåt eller erkänna, och precis så är nova. Hon bråkade med mig lite så skulle hon säga förlåt så tog de jätte länge innan hon viskade så tyst så man inte ens hörde att hon sa förlåt. Och något som var roligt var när hon inte fick godis så sprang hon ner till lillen och frågade om hon fick godis så fick hon inte av lillen heller, så kom hon upp och grät och kramade mig och sa "jag fick inte godis och jag ville ha godis" så sa jag men om du får en godis är du glad då så kramade hon mig och sa jaaaa. hoja söta unge, du är så förbannat gullig!

hörs senare!


Kommentarer
Gabriella / 2009-04-11 @ 21:12:59

hon är så söt våran solstråle! Hahah fy vad vi har skrattat åt henne! :) pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback