Lördag

Godmorgon!

Har egentligen nästan ingenting å skirva men eftersom henta gnäller att jag aldrig uppdaterar så får jag väl skriva ett litet inlägg dårå.. Igår så skulle jag och jennifer fara och kolla på skor hos lotta men då var de stängt och vi höll på blåsa iväg för att det blåste så mkt. Sen For hon och handlade och jag följde med, sen knalla jag till skolan en sväng och sedan till malmen där ida satt. Så satt vi på malmen och spelade kort och åt mat. Lite senare kom johanna dit, så gick vi till jernverket och drack lite cola, sen for jag och dansade o.s.v.

Senare på kvällen hände det lite saker, en kille åkte på däng. Vet ju vem men orkar inte skriva här vem det var, han var helt blodig i ansiktet och ja så kom ambulansen och så, sen for jag hem.

Nu ska jag och victor spela lite spel sen vet jag inte. Hörs väl senare.
Hade bra!

jag älskar dig victor ludvig mella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback