rosa och svart.

Nu har jag fixat allting, har kommit på fyra 8or till dansen. Om jag ränkade rätt så är det fyra. Så känner mig ganska stolt över att jag fick i hop något. Har också fixat lite i garderoben så då hittade jag lite kläder som jag vill ha på mig så just nu har jag på mig de på bilden (ser ut som att jag har jätte breda axlar).

Längtar efter dansen, bara jag inte glömmer bort nu vad jag har dansat.
När mamma kommer hem ska hon skura mitt golv för de orkade jag inte göra så de får hon göra. Känner mig faktiskt väldigt duktig, har gjort många saker idag. Och nu ska jag nog räkna lite matte eftersom jag har 3 kapitel kvar jag måste jobba. Så ska nog lägga mig i sängen och räkna några tal.

Vi hörs om en stund!


Kommentarer
bells / 2009-04-06 @ 15:08:59

bra blogg ;)


bells / 2009-04-06 @ 15:30:04

så lite så allt bra annars då?


bells / 2009-04-06 @ 15:35:15

vilken tur ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback