Söndag

Tjohej, gårdagen var jag med Henta, sedan åkte vi lite bil med Johanna Masto och Ullis. Sen vid tolv så for vi till ville och sov. Idag har jag inte gjort så mkt har best bara legat i sängen, vaknade vid halv tolv och har sedan dess läst boken och spelat ett spel. På tosdag blir de mest troligt att dricka och fredag jobba. Har en liten lust att dricka på lördag men de blir torsdag, är ju som sagt lediga på fredag så då passar man på. Beställde löshåret igår också, blev 45cm och inte 55cm, 55 var för mkt och 45 för lite så jag tänkte äh tar 45. Det är nog långt. Tog en färg som redan hade slingor i så när de kommer blir de att lägga i lite mer slingor skulle jag gissa. Hoppas de blir bra, men måste också prata lite med mamma om en locktång haha. Aja nu ska jag slå på en film eller något, finns verkligen ingenting att göra här. Jag som vill ut och göra något, det som är så fint väder. Men vi hörs imorn skulle jag gissa.
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback