Svenska

Tjohej allihopa, sitter här i skolan. Håller på med mitt svenska arbete men de funkar inte så bra. Hittar knappt någon text och jag vet knappt vad jag ska skriva eller vad jag ska ha med eller något hoja!! Allt är så mkt har np på torsdag också, matte b1, jag orkar inte med allt. Allt kommer alltid samtidigt. Dom kan aldrig ge lite i taget allt ska alltid komma på en å samma gång och allt ska vara samtidigt inne och man hinner inte alls med något. Alla arbeten vi ska göra är svåra och komplicerade. Har inte alls lust att gå i den här skolan just nu. Jag vill bara ligga hemma och sova. Göra något som inte är så jobbigt.

Sen började jag fundera på en sak, jag som ska gå natur. Det kommer ju vara dubblet så jobbigt och jag som är sååå lat. Jag kommer inte ens palla ett år. Mja men då ser vi sen hur det blir de är ju som sagt ett sommarlov emellan gymnasiet och nu så hinner nog samla på mig lite kraft för att orka med gymnasiet.

Idag har vi dans! OCH ALLA SOM GÅR PÅ DANS, KOM IHÅG OCH KOM!! vi har jätte mkt å göra och vi måste bestämma massa saker och göra klart alla danser och ja, kom ihåg att komma.

Nu ska jag försöka göra svenska arbetet. Så vi hörs säkert senare.
Hade bra!

Du är de finaste mina ögon någonsin sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback