Tidsfördriv..

1. Jag har insett att min senaste kyss var/är underbar
2. Jag lyssnar på mamma och pappa där nere.
3. Jag pratar ibland för mycket.
4. Jag tycker om mig själv
5. Min bästa vän är/var Henriikka, Amanda och Victor
6. Min första riktiga kyss var för väldigt länge sedan.
7. Jag avskyr när folk frågar vad jag heter, och inte hör mitt svar!
8. Kärleken är underbar
9. Jag gillar att ligga i sängen med Victor.
10. Jag kommer aldrig att tycka om småkryp
11. Jag är hemligt förälskad i små bebisar.
12. Sist jag grät var jag ledsen!
13. Min mobiltelefon är bäst*
14. När jag vaknar på morgonen vill jag sova mer.
15. Innan jag går och lägger mig pratar jag med victor.
16. Just nu tänker jag på min färg i håret som ska sköljas ur.
17. Bebisar är über söta!
18. Idag har jag fått mina paket
19. I kväll ska jag prata med victor i telefon, sedan sova.
20. I morgon kommer jag dricka alkohol
21. Jag vill verkligen bli miljonär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback