16.00

Dagen har varit ganska lugn har haft en lång lunch så de var skönt.
har inte haft något intressant att skriva, men kan berätta om gårdagen. Jag var iaf med Sonja Elina och Amanda vi satt hemma hos sonja och körde alias, det var svin roligt. Jag skrattade så mycket att jag började gråta, och när jag väl slutatde skratta så var det något så att jag började skratta igen och så sprutade det tårar. hoja en av dom bästa dagarna på flera månader, har inte skrattat så mycket att jag börjat gråta sen jag vet inte när. Ja de var iaf en jätte rolig kväll.

Idag ska jag nog bara vara med victor, men hörs senare!
if i could, i would!

Kommentarer
Amanda / 2009-08-27 @ 21:22:56

Fyfan vad kul vi hade! <3


sonja / 2009-08-28 @ 15:30:43

det var riktigt roligt den dagen :) med er mår jag bra :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback