2 augusti

Godmorgon, förlåt för att jag inte uppdaterat men igår så låg jag hemma i pyjamas ända till halv nio på kvällen då henta ringer och frågar om vi ska fara ut som vi sedan gör. Far till malmen och sitter där med amanda i ca femton minuter, far sedan till jernverket och sitter där med johanna tills hon stänger vid ett. Då knallar vi hem eller jag knallade med johanna till ville och hon vidare hem och henta och amanda körde moppe. Sen kom jag hit till ville och kollade en film som heter Duplicity, den var faktiskt rätt bra. Sen somnade jag och vaknade för ca 20 min sen.

Idag får jag se vad som händer, hoppas sonja kommer hem idag. Saknar henne som bara den och elina också för den delen! Aja nu är jag sugen på frukost så hörs senare hade bra!

Du är det bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback