30 sek

Jag har sovit åtta timmar idag, igår kom jag hem från johanna vid tre tiden så hade jag inget å göra så då satt jag här på dator och kollade runt i ca två timmar så vid fem halv sex var jag i säng och vaknade kl ett idag så ungefär åtta timmar har jag sovit inatt. Men de är bra då är jag trött ikväll så kanske jag somnar lite tidigare ikväll så man börjar vända tillbaka dygnet. För snart börjar skolan och då ska man helst inte vara vaken till fem på morgonen och sen stiga upp halv åtta.

Jag vill gå och duscha. Så de ska jag göra!
Igår var det jätte skönt å bada, fattar inte varför jag bara badade en gång varför jag inte badat fer gånger..

aja over and out.


Kommentarer
johanna / 2009-08-10 @ 21:37:43

Vi kan bada mycket på lördag;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback