första dagen i skolan

Såja nu är jag hemma och har ätit våfflor och gjort ett schema här på datorn har jag också gjort. Jag ska lägga in den på mobilen så om jag inte har schemat med mig så klickar jag fram den på mobilen. Aja nu till dagen, den började med att alla ettor samlades i stora salen och fick lyssna där ett tag och sedan gå till sin klass. Jag går ju NV1 så jag är med Martin Zingmark. När vi kom dit så fick vi massvis med papper och material och sedan kl elva så fick vi gå efter schemat men alla dom lektionerna var ju slappa eftersom dom bara pratade om hur de kommer bli och sådant. Vi ser ju hur resten av terminen är. Här är iaf mitt schema och jag har 25 lektioner per vecka. och de är bara NV1!!!


Kommentarer
Amanda / 2009-08-24 @ 18:50:21

Klart vi ska klara det! Tillsammans orkar vi allt! <3


Anonym / 2009-08-24 @ 20:11:03

vem är MV som ni har sp med?

M / 2009-08-24 @ 20:16:51

Milagros Villasclaras :)


your old BFF ;) / 2009-08-24 @ 22:04:45

jävlar va långa dagar ni har ! :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback