I´m sorry

Goddag!
kom hem halv fyra och då for jag och mamma å köpta skolmaterial. Och så for vi på massa ärenden och sedan avslutade det på sibylla. Men måste berätta något hemskt!! Jag övningskörde till byn och så ska jag svänga där vid krogen mot malmen och så kommer de en bil så jag får stanna där i mitten och så kommer de jätte mycket bilar och då står jag där i mitten och så när bilen kört förbi så får jag kärringstopp MITT I KORSNINGEN! jag höll på dö av att jag skämdes så mycket blev helt jävla röd  i ansiktet jag visste att något hemskt kommer hända mig någon gång när jag övningskör men fan inte trodde jag de skulle vara i mitten av en korsning, nej fyfan aldrig köra bil vid fyra när alla slutat jobbet och skolan aldrig i hela mitt liv att jag ska göra de igen.. Och sen om de kommer en bil då kör jag rakt ist för att stanna mitt i korsningen. ÅH ne usch vad jag skämdes..

Men iaf nu är allt lungt och jag hoppas inte de var någon annan som såg mig förutom dom gamla gubbarna och kärringarna i bilarna tihi.. så här ser iaf mitt skolmaterial ut och jag! haha.

Snart ska jag vara med min underbara victor ♥



Kommentarer
Ville / 2009-08-25 @ 18:06:12

Haha :) Lite du är het nu drar jag en kfb. Puss <3

Amanda / 2009-08-25 @ 20:10:28

Vad fin den där svarta var :) Den såg jag inte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback