Innan natten

Jag har ont i rumpan av att ha suttit här ända sen jag kom hem från skolan, de är inte roligt å bara sitta och kolla igenom allas bloggar femtioelva gånger.. Men vad ska man annars göra, och vet ni vad jag glömde göra efter skolan idag? - jo jag glömde vara och köpa skolmaterial så sur jag blev när jag såg var klockan var, men imorn kommer mamma hem och hoppas hon kommer hem innan fem då får hon hjälpa mig å välja, och betala haha.

Fick väldigt lust att kolla titanic!
så jag ska nog göra mig redo för sängen och slå igång den tills ville kommer, han skulle köra cross och sen komma hit och han jobbar imorn så jag hoppas han kommer snart.

aja vi hörs imorgon på morgonen, hade bra!
you and me together forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback