Mera kläder..

Nu har jag beställt mer kläder (A)
kunde inte låta bli, dom var så söta allihopa så jag var tvungen.
Det gick på 934kr? tror jag det var, så de var itne så farligt. Dom här kommer v.36 och sen kommer de jag beställde först v.38 så jag får det här före det andra.. men det gör ingenting. Men som sagt har nu beställt kläder från hm för 2100 ungefär. Massvis med tröjor blev det, men jag har massvis med linnen och lagom med byxor just nu för en stund, men sen nästa gång jag beställer kläder ska det bara blir skor och byxor haha..



Kommentarer
Amanda / 2009-08-18 @ 17:03:35

Ja, helt klart kvartetten! :) Dom bästa!


Gabriella / 2009-08-18 @ 17:47:02

dom var jätte fina, jag gillade den randiga tröjan! :) pussis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback