Snart sängen!

Ingen hjälp fick man heller på "skämt?" aja alla kanske ligger och sover vid den här tiden, eller så är det ingen som har någon bra eller så vågar ingen skriva tihi. aja jag har iaf kommit på den jag ska dra ifall jag inte kommer på någon bättre men den är ungefär såhär "Varför gav din polare ? i present? - det är ? som räknas" haha men ? får ni inte veta vad de är för då blir ju inte skämtet roligt imorn om de är någon av mina klasskamrater som läser min blogg.

aja ska börja göra mig redo för sängen, känner mig ganska så trött.
men vi hörs nog imorn på morgonen, vaknar ju vid halv sju med ville.
Så jag har tid att blogga på morgonen! aja hade bra.

Jag älskar dig, du är det bästa som har hänt mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback