Someday

Tjo allihopa!
Kan börja med att berätta lite om gårdagen, den spenderade jag iaf med sonja elina elin och olsson. Satt och pratade massvis och skrattade. Måste bara berätta när vi satt i bilen så säger elin att en gubbe kommer gåendes mot oss jag och sonja satt på den sidan fast med ryggen mot rutan för att se alla i bilen så vi alla tänkte säkert "jaha men han går väl bara förbi" då sen elin börjar säga kör iväg och sonja vänder sig om mot fönstret och börjar skrika och låser dörren och då får jag uppfattningen "okej nu måste de vara något allvarligt när hon skriker och låser dörren" så jag vänder mig om och ser gubben just vid bilen och jag började skrika och eftersom sonja låste dörren så tänkte jag jaha då måste jag också göra det. Men gubben var ingen gubbe riktigt det var mer en man som frågade om cigg och ska inte säga vilken man det var men det märkte vi först efter vi slutat skrika. Men vi sa att vi inte hade några cigg och då gick han därifrån. Haha ja de är ganska konstigt att förklara men hoppas ni förstår hälften iaf. Hade iaf en rolig kväll igår.

Ville slutar vid 16.00 och då skulle han komma och hämta mig så skulle jag följa med till honom en sväng. Vet ej vad man ska hitta på idag. Men nu ska jag sminka mig så hörs senare!



Kommentarer
Johanna / 2009-08-12 @ 22:20:32

samma gubbe var och fråga mig och joseph när vi var ute och rökte , eller va vet ja, inga namn men kan mycket väl tro att de var han. men innan så hörde vi honom slå mot något.

mia / 2009-08-13 @ 19:15:16

gillar ditt hår!


Anonym / 2009-08-13 @ 23:14:15

Photoshopad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback