Sthlm

Godmorgon allihopa, förlåt för att jag inte uppdaterat men har inte haft något vettigt att skirva, har fått mina papper så att jag kan övningsköra så de har jag gjort igår och i förrgår, har också skickat in min mobil på lagning så nu har jag världens snyggaste mobil, haha.

Här kommer lite bilder fårn sthlm, hade glömt bort att jag inte lagt upp dom.
Tog inte alls många bilder från gröna lund.
Men som sagt man har ju inte tid att ta kort när man åker karuseller, jag hade iaf jätte roligt hela resan.


Min farbrors lägenhet, jag och gabba sov i sofforna, Dessutom tvn tog vi med hem, tihi.


Innan vi for och shoppade så satt vi och flummsade på balkongen,
älskar bilden!




Flumm!


Haha gabba skulle leka fjortis, kusinvitamin ♥



Sen tog vi kort på våra ögon o.s.v


Insane

och gabba sitter och kollar hur den går.


Sen åt vi hamburgare åde på gröna lund,

och innan vi for hem åt vi på en restaurang.



Kommentarer
Gabriella / 2009-08-07 @ 20:45:33

vi hade det så trevligt, och våran farmor/mormor är så söt fast hon är som hon är! ;) haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback