yeah iknow!

Brrrrr.. kallt som bara den där ute!
Kom nyss hem, har suttit på jernverket med johanna henta verro och deras pojkvänner och ja, lyssnat när fredrik och hans kompis spelat gitarr å sjungit. Dom var ju duktiga på att sjunga.

Imorgon bär det av till kangos, där det blir firmafest. Så jag tror inte jag kommer uppdatera så  mycket imorgon kanske innan jag far och om jag är nykter nog för att uppdatera när jag kommer hem så gör jag det..

Ne nu ska jag spela lite och sen ska jag sova, behöver min skönhetssömn!
hade bra så hörs vi säkert i morgon.

You are my love.

Kommentarer
minnie / 2009-08-15 @ 00:35:50

Va kul att du är med och tävlar :) Vad tycker du generellt om bloggen? Är det något som du kan tänka dig följa?


johanna / 2009-08-15 @ 03:19:08

pojkvän och pojkvän vet jag väl inte ;) tiihii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback