17.25

Det var någon som skrev att jag liknar Christina Aguilera.
Och de är fan de bästa jag hört!
Eftersom Christina är den snyggaste kvinnan på hela jorden enligt mig.
Hade absolut inte tackat nej till att få se ut som henne, så de var vekligen en komplimang.
Tack :)

Aja igår kväll jobbade jag, det gick suveräänt!
Super roligt var det också.

Och ikväll ja vad tror ni händer?
PARTYYYYYYYYYYYYY!
wiiiohoo.

Slänger upp en bild sen på hur jag ser ut och så.
För måste sminka mig ska dra till jossa vid sex.
hörs om ett tag!


Kommentarer
Anonym / 2009-12-06 @ 00:15:15

Du behöver inte tacka <3 Varsågod iallafall bby ^^

Anonym / 2009-12-06 @ 21:46:25

hahahahahahaha <--------------------- :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback