19 December

Igår hörde jag faktiskt en ganska så klok man säga.
"Det är inte livet som är svårt, man förtjänar de" sen hörde jag inge mer.
Och då slog de mig i skallen, förtjänar jag de här?
kanske, men varför?
Jag kanske växer som person, jag kanske blir starkare.
Jag kanske lär mig, men vad?
Det kanske har något med det här att göra:

du kommer till en tid i ditt liv när du inser:

- Vem som betyder något
- Vem som aldrig gjorde det'
- Vem som inte kommer att göra det
- Vem som alltid kommer att göra det

Så oroa dig inte för människor i ditt förflutna,
det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid.

tack förresten för att jag fick prata med dig och att du lyssnat på mig.
Det kände faktiskt lite bättre eller hur man ska säga.
tack iaf ♥


Kommentarer
Lisa / 2009-12-19 @ 17:04:22

Vsg tror jag ? :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback