Dålig uppdatering!

Soooorrrryyyy.
Men vi kan börja från fredag, då jobbade jag.
Lördag jobbade jag också, och sen efter vi slutat jobba så drog vi till sprothallen och kollade innebandy.
Vi satt där ända till 08.00 då vi far till snickarbacken vid 09.00 och äter frukost.
Godare frukost finns ju inte.
Men iaf så gick jag och la mig vid 10.00 och så steg jag upp vid 16 typ.
Och sen vid 20.30 så far jag till ergona och är med Sonja och Elina.
Kommer hem vid fyra och sen sover till fyra.
Far på bio kl halv sju och kommer hem vid halv tio bastar vid halv elva och nu sitter jag här.
HAHA.

Ja sen helgens gång har jag också hunnit göra Gabriellas blogg.
Kika in!


Kommentarer
Anonym / 2009-12-22 @ 15:39:26

Tack visst är den, tycker om den som bara den ; ) Jackan kosta 2696 men pappa hade fått från LTH en julklapp för 400 kr å handla på teamsportia sen så hade brorsan 10% rabatt sen LTH rabatt så fick den för 2296 :)

Elin / 2009-12-22 @ 23:21:28

Kolla fel den kosta igentligen 2995 från början sen fick ja den för 2296 :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback