Eva Longoria Parker

Nu sitter jag här hemma och spelar.
Ska umgås med sonja idag, vet inte riktigt när men ska ringa henne strax.
Sen sitter jag på msn då Oliver skriver något om varför jag inte spelar gabby i desperate housewives, så kollar jag på google vem de är, kollar inte dh så jag visste inte. Så när jag kolla så är de ju hon från mascara reklamen "because you're worth it" och han är inte den enda som säger det, minns när vi gick i åttan eller nian när julia sa de sen så höll nästan alla med henne. Jag vet inte om vi är så speciellt lika kanske lite, smalt ansikte och tydliga kindben men inte vet jag om de är så mycket mer!

hörs senare!
Och en bild på "mig" ;)


Kommentarer
because your worth it babe ;) / 2009-12-02 @ 23:04:06

men ofta att du är lik henne, hon är en av världens snyggaste kvinnor, och du är en mindre vacker flicka, var vänlig läs igen - FLICKA ;)

Lina / 2009-12-04 @ 12:52:16

Haha det var ju jag som sa det i åttan också?! har alltid tyckt det! :D


Emma / 2009-12-05 @ 02:35:59

tycker du är lik marilyn monroe och Christina aguilera ^^

M / 2009-12-05 @ 17:28:25

haha man tackar!

Det är ju faktiskt dom snyggate människorna som har funnits och finns.

Förut var Marilyn den snyggaste och nu är det Christina så jag tackar :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback