Fattig student

Idag har jag slösat pengar har köpt lila täckbyxor skit snygga!!
dom kostade 1900:- dyrt sen har jag köpt julklapp till ville också, har slösat typ 2500 kr idag..
Har också köpt en mössa, inte så värst seriös precis haha kostade 30:-
Hoja nu är jag fattig igen, fast jag ska få lön från helgen och sen ska jag jobba ihelg.
Så då kommer det pengar igen, så sen är de ju jul snart också.

Aja kan slänga upp en bild imorn eller senare ikväll på mina täckbyxor.
Men nu ska jag ner och ta ipren för jag har svin ont i nacken..
Hörs antingen senare eller imorn!

Kommentarer
johanna / 2009-12-08 @ 22:50:27

Lite rikare blev du dock idag, fast sonja tjuvade pengarna och stack :D haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback