FREDAG!

tjenispenis!
Kom nyss hem från skolan har varit en helt härlig dag!
Igår gick jag och la mig vid åtta så jag sov ungefär tolv timmar, sen kommer jag till skolan vid nio och sätter mig i fiket alla andra var och kollade lucia men de gjorde inte vi så vi spelade kort till tio i elva då jag går på engelskan vi kollar film och sen har vi lunch så efter lunch så hade jag rast hur länge som helst och sen hade vi iv och då gjorde jag och jossan en skiss på vårat arbete så mer än så har jag inte gjort idag!

Idag vet jag inte rikigt vad jag hittar på.
Får se, imorn blir det iaf att jobba och de blir roligt som vanligt.

Här är två bilder från imorse. (väldigt ful bild den till höger, men min telefon ringde så ställde jag mig just upp så såg jag att den skulle ta bild på två sek så drog jag en ful pose och hann inte ta en ny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback