Julafton

God jul allihopa!
har nog sagt det femhundra gånger med de skadar inte å säga en gång till haha.
Nu sitter jag här och har nyss spelat spel och sånt.
Har fått det jag önskade mig
·Hål i tungan
·Pengar

sen har jag fått lite annat också, klänning och halsband av svärmor.
Handskar av Victors mormor och morfar, mössa av mamma och pappa.
Tomtar av Rut som vi får varje år, trisslotter, Jeans av ville (dom lila) som ni redan sett.
Sen var det nog inge mer, men sen så fick hela familjen av "tomten" då av mamma och pappa en sån där sodastream så de är också bra. Det var nog inte så mycket mer tror jag.

Har ätit underbar mat, åh så gott det var.
Aja, jag älskar mina föräldrar tihi.
trodde jag inte skulle få hål i tungan men när jag såg lappen så hoppade jag och skrek "YEEEESSS"
haha ja nog är man allt lustig, ne jag är helt nöjd!









Kommentarer
johanna / 2009-12-24 @ 20:38:11

Skicka över lite julstämming till mig också.

Vad jag ska peta dig på tungan sen när du gjort hålet, Grattis till de du önskade dig, jag fick en massa onödigt skit.


Gabriella / 2009-12-24 @ 23:02:36

jag ska reta dig som nå psyk när du måste klara dig utan snus i några veckor ;) pusss <3


sandra / 2009-12-24 @ 23:43:32

Varför ska du inte snusa ? :P man kan snusa fast man har gjort hålet, =)


M / 2009-12-25 @ 01:04:09

Johanna jag tror du är för kräsen de är nog de ;) haha ne men du uppskattar de nog mer imorn haha. hahah ja du får komma och peta som bara den!



Hörru Gabriella här ska inte retas någonstans du ska stötta mig!! puss <3



Man ska ju helst inte röka eller snusa när man gjort hål i tungan och så rädd som jag är för infektioner så vill jag först låta de läka och sen börja snusa igen :)


hahaha tänk om jag också hade haft så där öppensinnade föräldrar när jag var yngre. när jag var 20 år och gjorde en piercing i tungan på eget bevåg så slutade mamma prata med mig i en hel månad. haha ! that was da shiiiiit :)



God Jul & Gott Nytt år !


Sandra / 2009-12-25 @ 13:48:00

men malli då , haha jag rökte ju som fan när jag hade gjort de, :)


M / 2009-12-25 @ 17:52:48

Ojdå, de var inte så roligt å höra.

Men de var ju tur att de bara var en månad och inte ett år :)



Sandra, du vet inte hur rädd jag är för infektioner + att min mamma alltid säger ja men du kommer ändå ta bort det för att de blir infekterat så säger jag alltid NEJ så jag ska visa att de inte blir de och så ska jag göra allt för att inte få infektion i tungan :D


Sandra / 2009-12-26 @ 03:56:02

Haha jaja ;D när jag gjorde hål i tungan tänkte jag klippa bort de med en tång för att de blev så svullet,, men efter några dagar la de ner sig , men inte alla som får så :) Men de läker ändå jävligt bra,så kmr nog gå bra för dig med (:


M / 2009-12-26 @ 04:51:11

Oj :S ja jag hoppas det :D


Amanda / 2009-12-27 @ 06:13:05

När carro gjorde hål i tungan så slutade hon ju att snusa, men killen som gjorde att man kan snusa för det tar bort bakterier från munnen, alltså det dödar, så du kan snusa det gör ingenting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback