Plus och minus



Helg!
hur skönt är det inte med helg? Man slipper gå till skolan och vakna tidigt.
Man har tid att umgås med sina vänner ist för att plugga hela veckan.
Man kan vara vaken hela natten och även orka dagen efter.

Pojkvän!
Alltid när man är på dåligt humör så ser man den man älskar mest och då kan man inte vara sur länge.
Den som alltid lyser upp ens dag oavsett vad. Som alltid ger fina komplimanger och man är glad hela dagen.
Ja allt är underbart med en pojkvän!

Godis!
Varför hålla på banta? Man lever bara en gång man ska äta de man tycker är gott!
Jag älskar godis och jag äter de när jag känner för det, ok jag är inte mullig eller fet så jag kanske inte vet hur det känns men vafan man är väl fin som man är, hålla på banta och inte äta godis och annat gott är ju bara svammel, och choklad är ju helt underbart!



Skolan!
Det verkligen suger just nu, men snart jullov!
Varför ska man gå så länge i skola?
Vafan behöver man kunna massa skit jag ska inte bli någon jävla uppfinnare!!

Pajala!
Ja de är den här skit byn jag bor i, finns de något värre ställe?
Jo de finns det säkert men vafan finns inget å göra och alla människor i själva pajala.

Skitsnack!
Jag menar varför gå och säga till alla andra hur man är?
"Ja men hon är si och så och hon är ingen bra vän"
Varför inte bara komma och säga det till den man vill prata om.
Jag snackar inte bullshit jag säger sånt som jag tycker och som personen redan vet om eller sånt som jag kan gå och säga rakt till personen, och jag berättar inte sånt som ingen annan har att göra med som inte ens träffat personen någongång!
Jag säger sånt som alla redan vet fast ur min synvinkel.

Kommentarer
Anonym / 2009-12-16 @ 21:45:49

så jäävla sant..

johanna / 2009-12-16 @ 22:13:05

Öh ett plus du glömde, Att va med mig på Pppppaaarteeiii! Så taggad inför helgen?:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback