The bitch is comming!

Godmorgon!
Ni vet såna där kommentarer där man inte vågar skriva namn.
Sånt är fegt tycker jag.
Då vågar man inte stå för vad man skriver.
Iallafall, har ätit frukost nyss och ska strax börja fixa mig.
Redan torsdag, underbart!

hörs sen när jag fixat mig, så slänger jag kanske upp dagens Outfit.

Lilla Matilda varför vågar inte du skriva ditt namn?
Du ha ju kommenterat med de där ip nummret tidigare, så om du är smart så vet jag ju det.
Ja kiruna bo, de är väl synd att dom jämför dig med typ ugly betty alltså som hon ser ut i serien.
De är synd, men du har aldrig sett mig så jag tycker inte du ska komma och kommentera å tro att du vet något.
För lilla gumman, de gör du inte :)

De kanske känns hårt att jag liknar en av världens snyggaste kvinnor.
Men tyvärr du får bara leva med det :)
Sen stavas det you're och inte your!

because your worth it babe ;)
om Eva Longoria Parker:
men ofta att du är lik henne, hon är en av världens snyggaste kvinnor, och du är en mindre vacker flicka, var vänlig läs igen - FLICKA ;)
IP: 90.227.146.724

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback