13:39

Igår orkade jag inte skriva något, satt nästan inte alls framför datorn. Jo bara när jag gjorde klart so:n. Men annars hade jag inte lust alls över att sitta där. Allt var bara så tråkigt, har ju suttit framför den där datorn hela helgen så jag tänkte jag gör nå nyttigt istället för att sitta där och kolla allt som jag redan kollat femhundra gånger. Sen läste jag ut min bok också, den var så jävla bra! Jag grät och grät igenom hela boken, den var så sorlig. Speciellt när Edward lämnade henne, då kunde jag inte hålla mig. 

Fick mina kläder också igår, super fina. Jag blev jätte nöjd. Men sen kommer då resten i början av april, mina tre tunikor och min bikini. Hade också street-dacne igår vilket var super roligt.

Idag kommer mamma hem hon har köpt en väska och nagellack åt mig, behövde nytt så. Fast min väska från hm kom ju igår men de är alltid bra med en till.

Idag ska jag nog bara träna lite so eftersom vi har prov imorn, sen tänkte jag jobba lite matte eftersom vi har prov i de också på fredag. Sen måste jag bli klar med mitt bokarbete så de blir väl att skriva lite på den så att jag kan börja men andra boken.

Nu har jag skrivt de jag har kommit på, förutom att jag nu sitter här i biblioteket med Amanda Ida och Elina. Och nu ska jag kila iväg till språkvalet.
Hadebra!


Kommentarer
Anonym / 2009-02-26 @ 19:36:09

H / 2009-02-26 @ 19:36:26

rest in peace, bloggen :/

H / 2009-02-26 @ 19:36:40

aha men uppdatera fan malli!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback