all I see.

tjohej allihopa, har inte haft ork för att uppdatera men idag iaf så hade vi skridskor och så kom jag och tänkte bromsa så där på sidan men så var de säkert en grop eller något i isen så då flög jag och fick ganska ont i handen. Så då tänkte jag att det är lika jag far hem och vilar handen. Och sen jag kom hem så har jag suttit och spelat Cs haha. Måste ju träna inför imorn, eftersom vi ska lana på sporthallen imorn. Fast det gör lite ont i handen när jag spelar men det går nog över snart ändå.

Så mycket mer än att spela har jag inte gjort den här veckan.
Hade bra!

Du är just den jag vill leva med, och tillbringa min framtid med!

har hittat en bra låt..





Kommentarer
Gabriella / 2009-02-20 @ 18:46:24

haha jag sitter också och nöter kings of leon - use somebody :)


milka / 2009-02-21 @ 23:08:13

Den är så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback