better and better.

Skoldagen idag har varit lugn och skön, skrattat en hel del.
har nyss varit på streetdance och det var roligt som bara den. Och nu efter en bastu så känner jag mig så slapp i kroppen som att jag kan göra vad som helst utan att det tar i någonstans. Men det känns bra, känner mig bara bättre och bättre det här med kondisen.

Nu ska jag leta efter en film och fixa mig för läggdags, blir en hård dag imorgon eftersom vi har nationellt prov i svenska, läsa-förstå. Men det kommer nog gå bra bara man gör allt man kan så blir det alltid ett bra resultat.

Aja nu får ni hade så bra!
om tusen år så är du fortfarande min stjärna som lyser.



ett ganska bra tag sen den här bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback