Counter-Strike

Tjohej allihopa. Just nu sitter jag på sporthallen har ju lanat hela helgen om ni kommer ihåg? Har haft väldigt roligt och vi har skrattat som bara den. Just nu är vi 14-17 pers kvar. Jag och Amanda sitter nästan helt ensamma. Några sitter bakom oss men det är nästan tomt här. Dom har börjat plocka undan alla bord och de. Nästan alla har farit hem. Men det är roligt även fast dom farit hem eftersom jag och Amanda sitter och asg nästan hela tiden.
Killarna bakom oss spelar cs på internet medans jag och Amanda spelar "lan" haha. Vi spelar mot massa BOT. Men det är ju roligt det med. Den här helgen har varit väldigt rolig, fast vissa stunder har man haft så tråkigt att man nästan velat fara hem. Och sen när man varit så trött också. Men tur så sov jag på dan när jag for hem och åt och sånt.

Hoh sen på morgonen vid nio ska vi vara borta härifrån så då ska jag nog hem och läsa min underbara bok och sen sova! Boken jag läser är ju då förstås andra boken av twilight "När jag hör din röst"
Boken till vänster är då ettan som jag redan läst.



Victor, ingen kan beskriva i ord vad du betyder för mig!
Du är det finaste jag vet, du är min.




Jag och Amanda.



Kommentarer
A / 2009-02-22 @ 03:58:24

världens underbaraste malvina! ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback