de rätta.

so provet gick bra. Svarade på allt så de blev säkert vg iaf.

Idag har jag inte gjort nästan någonting, hade utvecklingssamtal på morgonen, sen har jag lekt lite med photoshop och skrivit bokarbetet på datorn. Har också laddat ner låtarna från twilight haha.

inte så speciellt snygg bild men ville bara se hur det skulle se ut men snakebite och septum haha.

Idag ska jag väl inte göra så mycket mer, ska nog bara sova.
Börjar bli väldigt trött.

Hade bra!

där du är, är rätt plats för mig, du är det bästa i mitt liv..


Kommentarer
Anonym / 2009-02-26 @ 21:20:43

så otroligt snygg!

Anonym / 2009-02-26 @ 21:21:27

snesträck larsson

j / 2009-02-27 @ 17:49:03

haha det var fan snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback