Glad alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag allihopa. Igår var jag med Ida och Henriikka och vi skrattade och hade jätte trevligt. Hände lite konstiga saker igår, men man kan ju skylla på att det var fredag den trettonde, eller hur? Idag ska jag jobba, lite surt så här på alla hjärtans dag men man får ju pengar och det är ju de som är det härliga. Innan jag börjar jobba ska jag fara till victor och sitta där. Ska leka med ellen också. Har snart ätit upp all min choklad så ska bara borsta tänderna, sätta på mig lite andra kläder och så ska jag fara.

Men hoppas ni får en mysig dag med era käraste.
Hade bra!

♥ Jag tycker om dig, och du är söt!


Kommentarer
Xaviera / 2009-02-16 @ 00:49:20

Nice! Du kan väl adda mig på msn (paloma[email protected]) så kan vi ju kanske försöka fixa det via det, eftersom jag numera bor i Spanien :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback