it´s just better.

Har inte orkat uppdatera sen lördag, men på lördag jobbade jag iaf. Var en ganska rolig dag, jobbade med elin. Och igår städade jag och ville, var ett bra tag sen jag städade så kände att det behövdes. Sen har ville formaterat om min dator så nu har jag nästan ingenting på den. Sitter just nu i mickes rum eftersom jag orkar inte börja ladda ner alla saker, det får ville göra här någon dag.

Idag har vi bakat semlor, jag och ida hade det väldigt roligt. Har varit en lugn och skön dag.
Idag är det också streetdance, vilket är super roligt. För jag har längtat efter det hela förra veckan.

Nu ska jag fatta mig kort.
Hade bra!



jag älskar dig!

Kommentarer
Ville / 2009-02-16 @ 17:10:02

Så där ska min dotter se ut tihi =)

G / 2009-02-17 @ 11:30:47

Sötnos! :)


Amanda / 2009-02-22 @ 22:13:55

sötunge! :D<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback