japps.

Idag har dagen varit bra.
Har no test imorn och jag känner att jag nästan itne kan någonting. Och på fredag ska andra uppgiften i svenska vara inne, och jag orkar inte ens börja.

Snart kommer mamma hem från luleå, hon har köpt en mindre stav åt mig till läppen, så ska förminska mitt hål lite till 1,2. Sen gjorde jag hål på amanda i läppen idag. Det fick jag skratta åt flera tusen gånger. För när jag skulle börja trycka så började jag bara asg. Och när amanda skulle hålla i sin läpp så började hon skaka när jag skulle trycka och då blev det bara ännu mer garv. Och tillslut fick ida hålla i amandas läpp för det var så tjorvigt. Och när jag började trycka så började jag och ida asg och amanda satt där helt stel. Och sen så var den visst igenom. Och när jag skulle trycka staven så kom det lite blod och ida höll på svimma.

Ja det har varit en lite märklig dag.
Och jag är så glad för din skull.

jag älskar dig victor.



amanda idag någon timme efter.

Kommentarer
A / 2009-02-11 @ 18:50:16

fan vad ful :D ahahaha


H / 2009-02-11 @ 19:29:57

glad för vems skull?

mikkaelo / 2009-02-11 @ 19:32:21

tjeeenare, vad är din favorit färg på naglarna? :)


Emilia / 2009-02-11 @ 22:49:51

Haha stackars amanda :)

mikkaelo / 2009-02-12 @ 10:42:05

sv; Låter typ som mig då! :D


H / 2009-02-12 @ 14:53:18

Säg nu (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback