om jag kunde drömma

Det gick bra på nationellaprovet igår, hade lite svårt med vissa frågor men det gick väl bra hoppas jag. Imorgon är det uppsatsen som gäller, och man vi får ju se hur den går. Har iaf tre timmar på mig, och det är ju tur.

Igår började jag läsa en bok som heter "om jag kunde drömma" och det är den boken som dom gjort filmen twilight på. Och jag säger bara att det är den bästa boken jag någonsin läst. Idag har jag läst 220 sidor, kunde inte läsa mer för då har jag ingenting å läsa imorgon. Jag har haft ett leende på läpparna under hela tiden jag suttit och läst, har också legat och skrattat för mig själv. Ni som tyckte om filmen, läs boken!

Nu har jag inte så mycket mer å skriva om, så hadebra!
Jag älskar dig, Du är mitt liv nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback