stjärnor

Har just ätit frukost och victor sa något jätte gulligt innan vi gick upp från sängen.

Victor - om jag skulle kunna flytta på alla stjänor så skulle jag skriva Victor ♥ Malvina.
Jag - nå vad gullig du är.
Victor - Då skulle man inte kunna navigera med hjälp utav stjärnor, men det gör ingenting för du är det enda som betyder något för mig.

tyckte han var jätte söt när han sa det. Ikväll ska jag iaf jobba. Alla ska visst dricka idag, men äh jag tjänar pengar. Börjar väl vid halv tio och slutar vid tre. Mer vad jag ska göra idag vet jag inte.

Nu ska jag iaf mysa lite med victor och sen ska vi nog hitta på något roligt.
Hade bra!

Jag älskar dig, men det vet du!

Min söta victor, och hans gulliga lillasyster Ellen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback