så sjukt bra.


Igår var dagen otroligt rolig, jag och ida skrattade åt allt.
Och det som jag fick magkramp av och tårarna bara sprutade för var när vi satt på gården och spelade kort, så började jag och henta skrika om något och så började vi asg och jag vet inte vad som hände men så helt plötsligt så for mitt glas i golvet och då kom tårarna. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge.

Idag får jag se vad man hittar på, kl sju till nio har vi iallafall streetdance och det ska bli roligt. Innan och efter det har jag inga planer för. Men nu ska jag iaf läsa lite ur boken, har inte hunnit läsa något.





vilken?

du får mitt hjärta att slå ett extra slag.

Kommentarer
Ville / 2009-02-07 @ 15:50:55

bild nr, 1 å 2... på tredje ser du så bitter ut :D men du är jätte vacker på alla 3 :P

A / 2009-02-08 @ 20:45:29

det var så jävla roligt! huff :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback