6:01pm

Nu har jag äntligen gjort klart engelska talet. Nu ska jag bara träna så att jag kan det lite bättre, man fick ju inte läsa ur pappret utan bara ha stödord. Men vi får ju se imorngon hur de går. Man får ju alltid hoppas att det går bra, och sen om det gör det eller inte är ju en helt annan sak. Och eftersom jag nu är klar med engelskan måste jag börja med svenskan, har ju svenska provet imorgon också. Satsdelar som det nu handlar om. Första delen av provet ska man bara berätta om satsdelarna och andra delen får man meningar som man ska ta ut alla satsdelarna. Jag känner att jag kan det men när jag väl sitter där med pappret framför mig då minns jag ingenting. Känns som att jag får panik och så kommer man inte på ett smack.

Ska hem en sväng snart och hämta rena kläder och sånt, har sovit hos victor ända sen lördag och det är faktiskt jätte skönt men mamma sa att hon börjar sakna sin lilla flicka.

Mer vet jag inte vad som händer idag, kollar säkert någon film.
Aja Hadebra!

du är min stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback