GRATTIS!

Grattis Henriikka på 16års dagen.
Du är min bästa vän och jag älskar dig!

Idag har vi haft bild, och jag ska måla marilyn monroe. Det är en fin bild på henne så jag hoppas att jag lyckas måla den bra, annars vet jag inte vad jag gör. Lite senare ska jag till henta och äta tårta, ska fundera på vad hon ska få i födelsedagspresent eller så får hon något som hon kan ha nytta av sen när man vill fira henne.
Nu har jag inte så mycket mer å skriva så jag ska börja med engelska talet som då var flyttat till på onsdag och sedan har vi satsdelsprovet också på onsdag. Och om ca två veckor så börjar alla nationellaprov!

du är min och jag är din!

Nästan två år sedan bilden togs.
Tiden går fort.

Kommentarer
Bea / 2009-01-22 @ 17:56:33

Hejhej, allt bra med dig idag?

Kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback