Naturvetenskapsprogrammet

Igår var jag och besökte Nv och Sp, verkade väl sådär men nu vet jag iaf vad jag ska välja så att jag sen kan utbilda mig mera efter jag slutat skolan. Blev så här.

Det är ju bara å byta om jag inte trivs med programmet eller något i den stilen.

Idag har det varit en ganska lugn och skön dag, 3minuterstalet är flyttat till nästa veckas onsdag så nu behöver jag inte stressa med den till på fredag, sen också så har vi inte svenska prov imorgon som tur är.
Idag får jag se vad man ska hitta på, ska nog bara sitta här hemma och vänta på att ville ska komma.
Fixade just klart hentas sida, hoppas hon blev nöjd, kika på ni så får ni se hur den blev. Och hoppas också ni tycker den blev fin.
Hadebra!

du gör mig lycklig, och med dig mår jag bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback