Smile

Andra dagen skola och det är redan slut, känns bra. Var ganska jobbigt att stiga upp i morse. Idag har det varit en ganska lugn och skön dag, allt har gått fort. Idag har jag fått mina kläder, dom var jätte söta. Sen så for jag Victor, Katarina, Christer och Adrian och åt på lappland. Tog en pizza, det var ju inte så där jätte gott som på tre kronor men de var gott iaf. Sen for vi hem till Ville och kollade lets dance, eller såg inte hela men lite såg jag iaf. 

Ville är just nu på väg till arboga, ogge ska visst hämta en bil därifrån så ville ogge jääk och henka har farit vid elva, tyckte inte ville hade behövt följa med och de tar ju fan över tolv timmar att fara dit och sen hem så han är ju här nästan först på söndag morgon och hur ska jag klara mig utan honom, det är ju omöjligt. Kommer sakna honom som bara attan.

Nu ska jag göra något annat, så jag inte bara sitter här och deppar. 
Så hade bra!

Jag älskar dig, för mig är du vackrast
och du  kommer alltid finnas i mitt hjärta!



Kommentarer
amanda / 2009-01-09 @ 23:38:21

sötaste malli, jobbigt att han just åkte under helgen ;s och nu på natten.


H / 2009-01-11 @ 17:35:25

minun tyttö :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback