Smile and take a picture!

Idag vaknade jag vid elva, så gick jag ner och åt lite frukost sen har jag kollat foton och sånt, så har jag tagit kort på foton när jag var liten eftersom skrivaren till min dator vill inte funka och då funkar ju inte scannern. Så det är bara att gå in på min pixbox och kolla alla bilder om ni vill, eftersom jag orkar inte lägga upp alla hit. Igår tog jag lite bilder på mig och victor och så så ska lägga upp två stycken som jag tyckte blev fina. Har tagit massor av bilder på två dagar, 180 bilder var de. Jag och ville tränade för ett tag sen, gjorde det i söndags också. Känns så skönt å träna har bara legat inne hela lovet nästan så det känns så bra å träna. Aja nu ska jag se vad jag ska hitta på ville ska fara till jääk, så jag ska försöka hitta på något.

Hade bra.
Jag äääälskar dig!!!!!!!



Kommentarer
Anonym / 2009-01-10 @ 23:45:16

M / 2009-01-10 @ 23:46:10

Oj, råkade skicka ett tomt :p

Skulle skriva att det var fina bilder på er:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback