Memories they're following me..

Igår låg vi hemma hos ville hela kvällen kollade film och åt massa gott. Hade lite bakis men inte så farligt.

Dagen har varit väldigt rolig, skrattat som bara den, och sen får jag inte glömma att skriva hur söt Sonja är, hon ritade en jätte gullig bild på mig och ville. Och den blev hur söt som helst, sen ritade hon till mitt pussel som jag håller på med på slöjden.

Idag ska jag börja på streetdance, kl 20.00-21.30. Verkar jätte roligt så det ska bli roligt hoppas jag. Och innan det ska jag göra mitt engelska tal som jag inte lyckats börja med.. så jag får hoppas att det blir något gjort iaf. Efter dansen ska vi basta kolla film och sova så nu vet ni allt jag ska göra så det finns inte så mycket mer å skriva,
Hadebra!

du gör mig lycklig och jag vill vara lycklig hela mitt liv!

Den bilden ska jag måla på bilden, och med röda läppar..




..du betyder jätte mycket för mig, lämna mig inte..


I wish you were here
Sometimes I can't explain
And I'm so sorry that I can't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback