THE PURSUIT OF HAPPYNESS

Vaknade vid ett, somnade vid sex nångång. Har så svårt å sova utan Victor, allt blir så tomt. Idag vill jag göra något, så är det någon som vill hitta på något?

det är just DU som gör mig lycklig.

hade bra!
snodde en lista av Henta.

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA:
1. Henriikka
2. Victor
3. Amanda

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Hela min kropp,
2. Är inte så blyg.
3. Har lätt för att öppna mig.

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Svårt att prata inför hela klassen
2. ?
3. ?

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN FÖRÄLDRARNA:
1. Munnen från både mamma och pappa.
2. Håret från pappa.
3. Kroppen från mamma.

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG:
1. Att förlora någon man älskar. 
2. ensamhet.
3. ?

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG:
1. Äter
2. pissar
3. sitter framför datorn.

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU:
1. mjukisbyxor
2. t-shirt
3. underkläder.

TRE FAVORITSAKER:
1. sängen
2. datorn
3. mobilen

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG:
1. det finns
2. så mycket
3. jag vill lära mig.

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR:
1. Skaffa körkort
2. hoppa bungyjump
3. åka utomlands med henta eller ville.

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS KILLAR):
1. Finns så mycket,
2. men kolla på victor
3. så ser ni vad jag attraheras av.

TRE SAKER JAG KAN GÖRA:
1. ligga hemma i flera dagar
2. äta godis och choklad hur mycket som helst.
3. äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt.

TRE SAKER JAG INTE KAN:
1. kolla skräckfilm ensam
2. hålla rummet från damm
3. gå till skolan utan kläder.

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES:
1. ´vännerna
2.  pojken
3.  datorn

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU:
1. städa
2. dö
3. frysa

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR:
1. våldtäktsmän
2. varför vissa snackar skit om sina vänner.
3. otrogna

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
1. gifta mig
2. hoppa fallskärm
3. ha barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback