YES..

äntligen kom kameran som jag så länge väntat på. Och batteriet har snart laddat klart så snart ska jag börja fota, tihi. Idag vet jag inte vad man ska hitta på, igår var  vi och hälsade på Åke, Erja och lilla Ellen, trevligt. Men vad ska man göra idag då? Finns ingenting å göra, det enda man gör är å ligga hemma kolla film sova och ja.
Det är inte roligt längre, när man väl är ledig så är inte ledigheten rolig, i skolan är man med sina vänner och hittar alltid på något roligt, så tro de eller ej jag saknar skolan!
Konstig jag vet, jag som alltid varit den personen som kan sova hur mycket som helst, och inte brytt mig om att hela dagen har gått. Och inte varit alls glad över att skolan börjat igen, men jag vill att skolan ska börja igen av många olika skäl. Aja, nu vill ni inte läsa om vad jag vill om skolan så ska fatta mig kort.

Idag händer inget speciellt, så det blir nog att ligga här hemma IGEN!
Funderar på att gå ut en sväng och känna frisk luft.

Äh, nu ska jag spela Blockwars, så hadebra!




Keep smiling baby..
Nyårsafton, lite berusade, älskade*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback