03:18

Nu har jag nyss kommit hem och sitter här å blir mobbad!
Jag suger tydligen i ps och min blogg suger tydligen också..

Ne jag vet jag är bäst på ps och min blogg är verkligen nr ett haha =D

Idag har jag varit med karlsson innan vi var med undebara systrarna esberg.
Har åkt runt och snurrat på byn innan vi for hem till dom och spelade kort och drack kaffe, har skrattat som bara den och sen har jag suttit och ritat lite också.

Nu ska jag faktiskt leka i ps, sådeså!!
Jag saknar dina armar, dina andetag i min nacke och dig!
J a g  ä l s k a r  d i g !


Kommentarer
Jonathan / 2009-07-07 @ 03:34:01

boooooring

Amanda / 2009-07-19 @ 18:46:54

Jonathan är booooring! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback