Del 1 -åland!

Godmorgon allihopa, sovit gott?
Det har då jag, äntligen egen säng och egna kuddar å täcke.
Sen att få sova med Victor och vara med honom var nog de bästa med att vara hemma.

Här kommer några få bilder från åland.


här åker vi med färjan till åland.


här gick  vi runt i båten å längtade tills vi var framme.


satt ute på färjan


Lagom slitna påvägen dit.


Taxfree älskar att lukta på parfymer


I mormors å toms stuga, vi var där tis morgon - torsdag kväll.
+ bikinisarna som vi fick av mormor..


Min fotlänk jag fick av Victor i födelsedags present.


Enda dagen mna knde ligga ute å steka + att det blåste som fan.


Nätterna låg vi å flammsade å spelade kort.


här är jag på fredag, har varit å kollat på massa båtar.

Sen har vi tagit några bilder till men de är bara flumm så dom orkar jag inte lägga upp, har inte tagit några bilder på lördagen och söndagen. Men lördag spelade vi minigolf och åt kräftor och söndag packade vi och åkte hem. Resten av bilderna från sthlm kommer i ett annat inlägg.

Hörs senare hade bra!
Det var så skönt att äntligen få sova med dig igen!

Kommentarer
Gabriella / 2009-07-30 @ 17:25:04

jag hatar dig för bilderna du lagt ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback