Den här dagen..

kan ju inte börja bättre *ironi*....
Först har min tå svullnat upp och blöder för att jag fått nageltrång!
Sen har jag typ sträckt baksidan av knät och de gör ont när jag går.
Sen har jag mensvärk och är riktigt förbannad för att det inte går att gå!
Jag har ont i vänster tå och i höger knä. Så hur ska jag lyckas gå?

Aja jobb idag skriver kanske efter närjag kommit hem, dvs vid 18.00 ungefär.
Sen ska jag försöka hinna fixa något att dricka till i kväll annars vad händer då? ;o

Ne nu ska jag klä på mig fixa saken som jag ska lägga på tån,
och fylla väskan med skit och sedan fara till jernverket.

Kan inte säga hade bra för de vill jag inte att ni ska ha för det har inte jag xD
Ha så kul på pajalamarknad kan jag säga.

Min underbara Victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback